Робота за підручником Інформатика 5 клас>> ст. 194 - 197
Переглянути презентацію (режим доступу http://vchytel-inf.at.ua/)
Відкриваємо онлайн програму Скретч і виконуємо практичну роботу
Створити проєкт "Перекладач"
Проєкт "Гра у футбол".
Команди для виконавця Кіт:
Проєкт "Упіймай Метелика"
Команди для виконавця Кіт:
Команди для виконавця Метелик:
Створюємо гру "Маріо". (за бажанням)
Проаналізуйте скрипти для виконавця Котика
1. У яких скриптах ми будемо використовувати розгалужені алгоритми?
2. Якими клавішами ми будемо керувати виконавцем після створення гри?
Вправа 1:
Немає коментарів:
Дописати коментар